This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Detalhes da Produção
Tipo | Artigo Publicado |
Grupo | Produção Bibliográfica |
Descrição | Rosa, G. D. A. ; GALVÃO, AFONSO. Conhecimento prévio e aprendizagem no ensino: Implicações à luz do efeito reverso da experise. Ciências & Cognição (UFRJ), v. 20, p. 229-237, 2015. |
Autor | Afonso Celso Tanus Galvao |
Ano | 2015 |
Informações Complementares
Ano do artigo | 2015 |
Divulgacão Científica | NAO |
Idioma | Português |
ISSN | 18065821 |
Meio de Divulgação | IMPRESSO |
Natureza | COMPLETO |
Página Final | 237 |
Página Inicial | 229 |
Relevância | NAO |
Série | 2 |
Título do Artigo | Conhecimento prévio e aprendizagem no ensino: Implicações à luz do efeito reverso da experise |
Título do Artigo(en) | Prior knowledge and learning in teaching: implications in light of expertise`s reverse effect and computational constructs of cognition |
Título do Períodico ou Revista | Ciências & Cognição (UFRJ) |
Volume | 20 |