This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Detalhes da Produção
Tipo | Orientações Concluídas para Doutorado |
Grupo | Orientação |
Descrição | Ive Carina Rodrigues Brasil. Formação profissional e atuação de professores iniciantes na docência: um estudo exploratório. 2015. Tese de doutorado (Doutorado em Doutorado em Educação) - Universidade Católica de Brasília, . |
Autor | Afonso Celso Tanus Galvao |
Ano | 2015 |
Informações Complementares
Ano | 2015 |
Bolsa | NAO |
Código da Instituição | 554300000007 |
Código do Curso | 90000024 |
Idioma | Português |
Natureza | Tese de doutorado |
nome da instituicao | Universidade Católica de Brasília |
Nome do Curso | Doutorado em Educação |
Nome do Orientado | Ive Carina Rodrigues Brasil |
País | Brasil |
Relevância | NAO |
Tipo de Orientação | ORIENTADOR_PRINCIPAL |
Título | Formação profissional e atuação de professores iniciantes na docência: um estudo exploratório |
Título(en) | Teachers` education and novice teachers` practice: an exploratory study |