This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Detalhes da Produção
Tipo | Artigo Publicado |
Grupo | Produção Bibliográfica |
Descrição | SANTOS, P. K. ; MOROSINI, M. C. ; STOBAUS, C. D.. Ongoing University Teachers and the Complexity of Their Knowledge Dynamics. CREATIVE EDUCATION, v. 08, p. 1069-1087, 2017. |
Autor | Pricila Kohls dos Santos |
Ano | 2017 |
Informações Complementares
Ano do artigo | 2017 |
Divulgacão Científica | NAO |
DOI | 10.4236/ce.2017.87077 |
Idioma | Inglês |
ISSN | 21514771 |
Meio de Divulgação | MEIO_DIGITAL |
Natureza | COMPLETO |
Página Final | 1087 |
Página Inicial | 1069 |
Relevância | NAO |
Série | 07 |
Título do Artigo | Ongoing University Teachers and the Complexity of Their Knowledge Dynamics |
Título do Artigo(en) | Ongoing University Teachers and the Complexity of Their Knowledge Dynamics |
Título do Períodico ou Revista | CREATIVE EDUCATION |
Volume | 08 |