This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Detalhes da Produção
Tipo | Artigo Publicado |
Grupo | Produção Bibliográfica |
Descrição | ARAÚJO, VICTOR ; MÔNICA PONTE DE OLIVEIRA, ISADORA ; ALMEIDA DA SILVA, ALEXANDRE ; ARAÚJO VIEIRA, BIANCA ; IUGHETTI DA COSTA, RAFAELLA ; MOREIRA LÓCIO, ALINE ; BENATI DE ANDRADE FARIAS, JOÃO PEDRO ; VIEIRA LOIOLA COUTINHO, BEATRIZ ; ANDREA DE ARRUDA MOURÃO, ROMINA ; FREITAS OLIVEIRA, LEANDRO ; CLAUDINO DOS SANTOS, JÚLIO CÉSAR. ROLE OF THREE-DIMENSIONAL CORTICO-BASAL GANGLIA-THALAMIC AND CORTICO-PONTO-CEREBELLAR PATHWAYS MODELS AND MULTIMODAL TEACHING IN MEDICAL EDUCATION. INTERNATIONAL JOURNAL FOR INNOVATION EDUCATION AND RESEARCH, v. 10, p. 388-405, 2022. |
Autor | Leandro Freitas Oliveira |
Ano | 2022 |
Informações Complementares
Ano do artigo | 2022 |
Divulgacão Científica | NAO |
DOI | 10.31686/ijier.vol10.iss7.3829 |
Homepage do Trabalho | [doi:10.31686/ijier.vol10.iss7.3829] |
Idioma | Português |
ISSN | 24112933 |
Meio de Divulgação | MEIO_DIGITAL |
Natureza | COMPLETO |
Página Final | 405 |
Página Inicial | 388 |
Relevância | NAO |
Série | 7 |
Título do Artigo | ROLE OF THREE-DIMENSIONAL CORTICO-BASAL GANGLIA-THALAMIC AND CORTICO-PONTO-CEREBELLAR PATHWAYS MODELS AND MULTIMODAL TEACHING IN MEDICAL EDUCATION |
Título do Períodico ou Revista | INTERNATIONAL JOURNAL FOR INNOVATION EDUCATION AND RESEARCH |
Volume | 10 |