This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Detalhes da Produção
Tipo | Artigo Aceito para Publicação |
Grupo | Produção Bibliográfica |
Descrição | BITTENCOURT, ROBERTO JOSÉ ; MOURA, A. C. A. ; MARIANO, L. A. ; Gottems LBD ; FERNANDES, S. E. S. . Teaching-learning strategies for humanistic, critical, reflective and ethical training in medical graduation: systematic review`. REVISTA BRASILEIRA DE EDUCAÇÃO MÉDICA (ONLINE), v. , p. -, 2020. |
Autor | Roberto José Bittencourt |
Ano | 2020 |
Informações Complementares
Ano do artigo | 2020 |
Divulgação Científica | NAO |
Idioma | Português |
ISSN | 19815271 |
Meio de Divulgação | NAO_INFORMADO |
Natureza | NAO_INFORMADO |
Relevância | NAO |
Título do Artigo | Teaching-learning strategies for humanistic, critical, reflective and ethical training in medical graduation: systematic review` |
Título do Períodico ou Revista | REVISTA BRASILEIRA DE EDUCAÇÃO MÉDICA (ONLINE) |