This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Detalhes da Produção
Tipo | Artigo Publicado |
Grupo | Produção Bibliográfica |
Descrição | MATIAS, K. A. ; MORESI, E. A. D. ; KOHLS-SANTOS, Pricila. Tendências em inteligência artificial e educação híbrida: um estudo exploratório. Poíesis Pedagógica, v. 20, p. 76-96, 2022. |
Autor | Pricila Kohls dos Santos |
Ano | 2022 |
Informações Complementares
Ano do artigo | 2022 |
Divulgacão Científica | NAO |
DOI | 10.5216/rppoi.v20.73649 |
Homepage do Trabalho | [https://periodicos.ufcat.edu.br/poiesis/article/view/73649][doi:10.5216/rppoi.v20.73649] |
Idioma | Português |
ISSN | 21784442 |
Meio de Divulgação | MEIO_DIGITAL |
Natureza | COMPLETO |
Página Final | 96 |
Página Inicial | 76 |
Relevância | NAO |
Título do Artigo | Tendências em inteligência artificial e educação híbrida: um estudo exploratório |
Título do Períodico ou Revista | Poíesis Pedagógica |
Volume | 20 |