This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Detalhes da Produção
Tipo | Orientações Concluídas para Doutorado |
Grupo | Orientação |
Descrição | Humberto Miguel REYES TORRES. Influencia del comportamiento afectivo de los profesores-coordinadores, en la continuidad de los Proyectos colaborativos en red Computacional. La realidad educacional chilena. 1999. Tese de doutorado (Doutorado em Pedagogia per la Scuola e Formazione Professionale) - Università Pontificia Salesiana, . |
Autor | Geraldo Caliman |
Ano | 1999 |
Informações Complementares
Ano | 1999 |
Bolsa | NAO |
Código da Instituição | 000200000993 |
Código do Curso | 90000016 |
Idioma | Espanhol |
Natureza | Tese de doutorado |
nome da instituicao | Università Pontificia Salesiana |
Nome do Curso | Pedagogia per la Scuola e Formazione Professionale |
Nome do Orientado | Humberto Miguel REYES TORRES |
País | Itália |
Relevância | NAO |
Tipo de Orientação | CO_ORIENTADOR |
Título | Influencia del comportamiento afectivo de los profesores-coordinadores, en la continuidad de los Proyectos colaborativos en red Computacional. La realidad educacional chilena |