This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Detalhes da Produção
Tipo | Artigo Publicado |
Grupo | Produção Bibliográfica |
Descrição | NÓBREGA, G. M. da ; CERRI, S. A. ; SALLANTIN, Jean. A contradiction-driven approach to theory formation: conceptual issues, pragmatics in human learning, potentialities. Journal of the Brazilian Computer Society, v. 9, p. 37-55, 2003. |
Autor | Germana Menezes da Nóbrega |
Ano | 2003 |
Informações Complementares
Ano do artigo | 2003 |
Homepage do Trabalho | http://www.sbc.org.br/index.php?language=2&subject=309 |
Idioma | Inglês |
ISSN | 01046500 |
Meio de Divulgação | IMPRESSO |
Natureza | COMPLETO |
Página Final | 55 |
Página Inicial | 37 |
País de Publicação | Brasil |
Relevância | SIM |
Título do Artigo | A contradiction-driven approach to theory formation: conceptual issues, pragmatics in human learning, potentialities |
Título do Períodico ou Revista | Journal of the Brazilian Computer Society |
Volume | 9 |