Detalhes da Produção

TipoParticipação em Congresso
GrupoEventos
DescriçãoInternational Technology, Education and Development Conference. Quantitative versus Qualitative: Paradigmatic and Epistemological perceptions that guide the Decisions of the Beginning Researcher / School Management and Complex Thinking: An Innovative Reference for Success in Education. 2011.
AutorRenato de Oliveira Brito
Ano2011

Informações Complementares

Ano2011
Cidade do EventoValência
Divulgação CientíficaNAO
Forma de ParticipaçãoParticipante
Meio de DivulgaçãoNAO_INFORMADO
NaturezaCongresso
Nome do EventoInternational Technology, Education and Development Conference
PaísEspanha
RelevânciaNAO
Tipo de ParticipaçãoApresentação Oral
TítuloQuantitative versus Qualitative: Paradigmatic and Epistemological perceptions that guide the Decisions of the Beginning Researcher / School Management and Complex Thinking: An Innovative Reference for Success in Education
Título(en)Quantitative versus Qualitative: Paradigmatic and Epistemological perceptions that guide the Decisions of the Beginning Researcher / School Management and Complex Thinking: An Innovative Reference for Success in Education