This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Detalhes da Produção
Tipo | Participação em Banca de Mestrado |
Grupo | Banca Julgadora |
Descrição | Participação em banca de Andrea Bergamaschi Vilar de Araújo. Aprender a ser: a prática pedagógica como elemento de transformação do aluno. 2009. Dissertação (Mestrado em ) - Universidade Catolica de Brasilia. |
Autor | Celio da Cunha |
Ano | 2009 |
Informações Complementares
Ano | 2009 |
Código da Instituição | 004700000995 |
Idioma | Português |
Natureza | Mestrado |
Nome da Instituição | Universidade Catolica de Brasilia |
nome do candidato | Andrea Bergamaschi Vilar de Araújo |
País | Brasil |
Tipo | ACADEMICO |
Título | Aprender a ser: a prática pedagógica como elemento de transformação do aluno |