This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Detalhes da Produção
Tipo | Participação em Banca de Doutorado |
Grupo | Banca Julgadora |
Descrição | Participação em banca de Geralda da Piedade Paulista. Incorporando meta learning: o papel crítico da expressão não verbal na interação face a face e a performance de equipes de trabalho. 2009. Tese (Doutorado em Doutorado em Engenharia de Produção & Sistemas - PPGEPS/UFSC) - Universidade Federal de Santa Catarina. |
Autor | Luiza Beth Nunes Alonso |
Ano | 2009 |
Informações Complementares
Ano | 2009 |
Código do Curso | 60046341 |
Código Instituição | 004300000009 |
Idioma | Português |
Natureza | Doutorado |
Nome da Instituição | Universidade Federal de Santa Catarina |
Nome do Candidato | Geralda da Piedade Paulista |
Nome do Curso | Doutorado em Engenharia de Produção & Sistemas - PPGEPS/UFSC |
Nome do Curso(en) | Engineering |
País | Brasil |
Título | Incorporando meta learning: o papel crítico da expressão não verbal na interação face a face e a performance de equipes de trabalho |
Título(en) | Emboding Meta-learnig: the critical role of non-verbal expression in the face to face interaction and the working teams`s performance. |