This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Detalhes da Produção
Tipo | Apresentação de Trabalho |
Grupo | Produção Bibliográfica |
Descrição | FRANÇA, C.C. ; FREITAS, L. G.. Ensino Híbrido: contribuições para a formação docente. 2017. |
Autor | Lêda Gonçalves de Freitas |
Ano | 2017 |
Informações Complementares
Ano | 2017 |
Cidade de Apresentação | Madrid |
Divulgação Científica | NAO |
Idioma | Português |
Instituição Promotora | ESERP |
Local da Apresentação | Facultad de Ciencias de la Información (Universidad Complutense de Madrid) |
Natureza | COMUNICACAO |
Nome do Evento | C U I sobre la comunicación en la profesión y en la Universidad de hoy: Contenidos, Investigación, CI Innovación y Docencia |
País | Brasil |
Relevância | NAO |
Título | Ensino Híbrido: contribuições para a formação docente |
Título(en) | Ensino Híbrido: contribuições para a formação docente |