This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Detalhes da Produção
Tipo | Artigo Publicado |
Grupo | Produção Bibliográfica |
Descrição | MORESI, E. A. D. ; BRAGA FILHO, M. O. ; HARTMANN, V. C. ; CARVALHO, C. M. S.. Gamificação como Metodologia Ativa: estudo de caso na disciplina de Engenharia de Software. REVISTA IBEROAMERICANA DE SISTEMAS, CIBERNÉTICA E INFORMÁTICA, v. 16, p. 63-68, 2019. |
Autor | Eduardo Amadeu Dutra Moresi |
Ano | 2019 |
Informações Complementares
Ano do artigo | 2019 |
Divulgacão Científica | NAO |
Homepage do Trabalho | [http://www.iiisci.org/Journal/riSCI/FullText.asp?var=&id=CA439UN19] |
Idioma | Português |
ISSN | 16908627 |
Meio de Divulgação | MEIO_DIGITAL |
Natureza | COMPLETO |
Página Final | 68 |
Página Inicial | 63 |
Relevância | NAO |
Série | 2 |
Título do Artigo | Gamificação como Metodologia Ativa: estudo de caso na disciplina de Engenharia de Software |
Título do Períodico ou Revista | REVISTA IBEROAMERICANA DE SISTEMAS, CIBERNÉTICA E INFORMÁTICA |
Volume | 16 |