This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Detalhes da Produção
Tipo | Trabalho em Eventos |
Grupo | Produção Bibliográfica |
Descrição | RAMOS, I. A. ; PEREIRA, R. M. S. ; Brito SV ; CAMPBELL, C. S. G. ; LEITE, C. D. ; DAVID, I. P. A. ; FIGUEIRA, J. S. B. ; FONTES, E. B.. Positive effects of dance and active playing on learning in social vulnerability children.. In: Movement - Brain, Body, Cognition, 2018, Boston, Estados Unidos. Anais do Movement - Brain, Body, Cognition, 2018. v. 1. p. 179-179. |
Autor | Isabela Almeida Ramos |
Ano | 2018 |
Informações Complementares
Ano de Realização | 2018 |
Ano do Trabalho | 2018 |
Cidade do Evento | Boston, Estados Unidos |
Classificação do Evento | INTERNACIONAL |
Divulgação Científica | NAO |
Idioma | Português |
Meio de Divulgação | NAO_INFORMADO |
Natureza | RESUMO |
Nome do Evento | Movement - Brain, Body, Cognition |
Página Final | 179 |
Página Inicial | 179 |
País do Evento | Brasil |
Relevância | NAO |
Título dos Anais ou Proceedings | Movement and Cognition |
Título do Trabalho | Positive effects of dance and active playing on learning in social vulnerability children. |
Volume | 1 |