This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Detalhes da Produção
Tipo | Artigo Publicado |
Grupo | Produção Bibliográfica |
Descrição | DE ARAUJO, GILVAN CHARLES CERQUEIRA ; SUZUKI, JULIO CESAR ; DE OLIVEIRA BRITO, RENATO. 2. Active Methodologies, Higher Education, and the Decolonial Shift in Latin America. Philosophy and Theory in Higher Education, v. 4, p. 25-45, 2022. |
Autor | Renato de Oliveira Brito |
Ano | 2022 |
Informações Complementares
Ano do artigo | 2022 |
Divulgacão Científica | NAO |
DOI | 10.3726/ptihe.012022.0002 |
Homepage do Trabalho | [http://https://www.ingentaconnect.com/contentone/plg/ptihe/2022/00000004/00000001/art00002#][doi:10.3726/ptihe.012022.0002] |
Idioma | Inglês |
ISSN | 25785753 |
Meio de Divulgação | MEIO_DIGITAL |
Natureza | COMPLETO |
Página Final | 45 |
Página Inicial | 25 |
Relevância | NAO |
Série | 1 |
Título do Artigo | 2. Active Methodologies, Higher Education, and the Decolonial Shift in Latin America |
Título do Artigo(en) | 2. Active Methodologies, Higher Education, and the Decolonial Shift in Latin America |
Título do Períodico ou Revista | Philosophy and Theory in Higher Education |
Volume | 4 |